Prints & posters van Desenio (+kortingscode)


Een tijdje geleden mocht ik weer posters en lijsten bestellen bij de Zweedse webshop Desenio! Zoals je misschien wel weet schreef ik daar eind vorig jaar ook al eens een blog over.

' De ene verandering is soms wat drastischer dan de andere, terwijl je met kleine aanpassingen ook een groots effect kunt bereiken. Daarom ben ik ook gek op mooie prints en posters, die kunnen écht wat extra's geven aan je interieur. ' 

Dit schreef ik toen, en mijn mening is in de tussentijd niet veranderd. Posters zijn bij uitstek dé manier om kleur of bepaalde accenten aan je interieur te geven. Daarom koos ik deze keer voor wat kleur (met name groen en roze), maar ook voor lichtere- en grijstinten. Veel variatie en daardoor veelzijdig te gebruiken!
Ik heb de posters op verschillende plekken in huis opgehangen en neergezet. In deze post zie je welke plekken dat zijn. Onderaan iedere foto vind je informatie over welke poster het gaat en ook heb ik de formaten erbij gezet. Zo krijg je een beter beeld. Verder wilde ik de foto's het werk laten doen ;).

Oh.. en ik mag jullie blij maken met een leuke kortingscode van 25% die alleen dit weekend geldig is! Scroll daarvoor naar het einde van dit bericht.



v.l.n.r.: poster Brassica 30x40, Pink tulip no.3 30x40 en Pink tulip no.1 50x70 in eikenhouten lijsten. 

Poster Bodoni 70x100 in eikenhouten lijst

Poster Marrakech facade 50x70 in eikenhouten lijst


Poster Brassica 30x40 in Moebe lijst


Poster Life is tough 21x30 in Moebe lijst

Poster Serene 30x40 in eikenhouten lijst

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met bovenstaande foto's. Beginnen de veranderkriebels bij jou nu ook te komen en zou je posters willen aanschaffen bij Desenio? Gebruik dan de kortingscode 'milou' om 25% korting te krijgen op je aanschaf (m.u.v. de sectie 'handpicked' en de lijsten). 
De code is geldig t/m aanstaande maandag 14 augustus 2017. 


Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Desenio. Ik heb hiervoor zelf stylingfoto's gemaakt. 
Op 'Van het kastje naar de Muur' deel ik mijn passie voor interieur en styling en ben ik altijd eerlijk over mijn bevindingen t.a.v. een merk of product.

Reacties